Egy Matektanár

Játékot csináltam!!

2019. április 13. - Monoch

Elkészítettem két "akasztófa"-szerű játékot, ahol kép vagy szöveg alapján kell bizonyos 10.-es fizikai fogalmakra, elnevezésekre rájönni. Az egész éves tananyagból szemezgettem részeket szóval egyfajta átismétlő feladatoknak jók. Ezek segítségével talán nem olyan nyűg a fogalom tanulás, és remélhetőleg hosszabb távon is megmarad.

 

Azért csináltam két játékot is, mert csak 25 kérdést engedett létrehozni egy játékon belül és én szerettem volna az egész 10.-es anyagot lefedni ezekkel a feladatokkal. 25 kérdés pedig túl kevésnek bizonyult.

 

 

Jó szórakozást!!

A bejegyzés trackback címe:

https://matektanar.blog.hu/api/trackback/id/tr5814762854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása